GAZİULAŞ A.Ş. olarak;

  • Vatandaş (Müşteri) dan gelen talep, istek, şikayet ve önerileri şeffaf, güven verici, erişilebilir, gizlilik ve objektif esaslara bağlı kalarak müşteri memnuniyeti sağlamayı,
  • Vatandaşlarımızın ve tüm ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak; vatandaş memnuniyetini, hizmet kalitemizi en üst seviyede tutarak gerçekleştirmeyi,
  • Vatandaşlarımızın taleplerini aldığımız iletişim kanallarını çeşitlendirerek daha kolay erişebilirlik sağlamayı,
  • Ulaşım hizmeti sunduğumuz belediyemizde vatandaş, yolcu taleplerini etkin çözümler üreterek memnuniyeti arttırmayı,
  • Müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla sürekli iyileştirmeyi kurum hedefi olarak belirlemeyi,

taahhüt ederiz.